Gossips van week #24

15 juni 2014

Celebrities, Gossips, Lifestyle

Dagelijks wordt er heel wat geroddeld. Niet alleen in Hollywood, nee, in ons eigen kleine kikkerlandje kunnen we er ook wat van! Wie is er deze week betrapt, zwanger, verloofd, getrouwd of gescheiden? Je leest de meest sappige roddels in deze wekelijkse rubriek. Enjoy de gossips van deze week!

Kelly Clarkson is bevallen van haar eerste kindje. Dochter River Rose Blackstock is donderdag ter wereld gekomen. Op Twitter laat de zangeres het volgende weten: “Ons kleine meisje River Rose Blackstock is op 12 juni gearriveerd! Bedankt iedereen voor de felicitaties! Brandon en ik zijn in de wolken!” Voor Kelly is het haar eerste kind, manlief Brandon heeft al twee kinderen uit een vorige relatie. Veel geluk!
nicolettevandamSlecht nieuws voor de hoogzwangere Nicolette van Dam. Bij een auto-inbraak dit weekend is haar gloednieuwe kinderwagen gestolen! “Vannacht is onze 1-of-a-kind Bugaboo Bee uit de auto gestolen. Mocht je hem zien tip me dan ajb.” Laat de presentatrice weten. Ze hoopt door de oproep op Twitter en Facebook de kinderwagen terug te vinden.

Het vliegtuig van dj Afrojack is afgelopen vrijdag in de problemen geraakt en moest een noodlanding maken. De privéjet van de dj was onderweg naar een optreden in Zweden toen het boven Cyprus fout ging. “Een noodlanding gemaakt. De motor hield er in de lucht mee op”, twitterde de geschrokken dj. “Ik leef godzijdank nog.” En dit is niet de eerste keer dat er iets mis is met het vliegtuig, het is maar liefst al de vijfde keer is in korte tijd tijd dat er iets mankeert aan zijn ‘Afrojet’. “Vijfde noodlanding in drie jaar tijd. Jullie zijn vast mijn beschermengelen.”
angelinajoliegossipsAngelina Jolie is bekroond met een eretitel door Koningin Elizabeth. De actrice nam een eretitel in de Orde van Sint Michael en Sint George voor buitengewone diensten aan het Britse buitenlandse beleid in ontvangst. De actrice richtte twee jaar geleden het Preventing Sexual Violence Initiative (PSVI) op in Londen. Hiermee probeert ze zich hard te maken tegen seksueel geweld. “Dat ik deze eretitel mag ontvangen is heel belangrijk voor me,” vertelt de actrice. “Dat is namelijk waar ik mijn leven aan wijd. Het is al een eer om te werken met slachtoffers van verkrachting en PSVI.”

, , , ,

Volg Fabeaulish!

Abonneer op onze RSS feed en sociale profielen om updates te ontvangen.

een reactie op “Gossips van week #24”

  1. chucky1012 Zegt:

    Fijn dat we weer op de hoogte gehouden worden.

    Beantwoorden

Plaats een reactie